Praca przy komputerze – od 17 listopada nowe obowiązki pracodawców

Zgodnie z nowymi przepisami w przypadku stosowania przez pracowników komputerów przenośnych (laptopów) przeznaczonych do użytkowania na danym stanowisku pracy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy pracodawca ma obowiązek wyposażyć pracowników pracujących na laptopach w monitory ekranowe albo podstawki, przenośne klawiatury i myszki. Przepisy wprowadzające zmiany weszły w życie 17 listopada 2023 r., ale pracodawcy mają 6 miesięcy od tej daty na dostosowanie stanowisk pracy do nowych wymogów.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ