Informacja o warunkach zatrudnienia – jak uprościć sobie obowiązki (18 pytań z praktyki)

Czy w informacji o warunkach zatrudnienia można od razu odnotować przyszłe zmiany – tak, aby potem nie trzeba już było jej aktualizować? Czy wolno skopiować treść przepisu? Albo może wystarczy go zacytować? Które z tych sposobów uproszczą nam obowiązki, a które – nie? Jakie są terminy? Czy podawać wymiar czy tylko normę czasu pracy? Jak wskazać urlop? Jak poprawiać błędną informację? To tylko kilka z 18 odpowiedzi z praktyki, jakie do nas dotarły. Sprawdź odpowiedzi, uniknij błędów i – gdzie się da – uprość sobie zadania.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ