Pisemny zakres obowiązków: w czym może się przydać i co w nim zapisać?

W przeciwieństwie do tzw. informacji o warunkach zatrudnienia, zakresy obowiązków nie są konieczne. Możemy więc wcale nie wręczać ich pracownikom. Bywają jednak przydatne w egzekwowaniu obowiązków i często pomagają uniknąć spornych sytuacji. Zakres nie musi zresztą ograniczać pracodawcy. Może on bowiem powierzać pracownikowi zadania, które nie zostały wymienione wyraźnie w zakresie obowiązków – jeśli zapisze to jasno w treści tego dokumentu – pod pewnym warunkiem? Jakim? Jak sporządzić zakres obowiązków i co należy o nim wiedzieć? Sprawdź.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ