Zwalniamy pracownika pocztą – jakie są zasady?

Zwalniając pracownika pocztą wysyłamy list polecony za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Odniesie on skutek w momencie odebrania go przez pracownika. A jeśli pracownik lub osoba uprawniona nie odbierze go? Wówczas uznaje się, że odebrał je po 7 dniach od drugiego awizowania.  W jaki sposób ustalić tę datę? Co wpisać w świadectwie? I jakie są jeszcze inne zasady dotyczące zwalniania pracownika za pomocą poczty? Sprawdź, co wynika w tej kwestii z przepisów i wyroków SN

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ