Regulamin pracy – jakie przepisy mogą przydać się pracodawcy?

Od 2017 r. pracodawcy zatrudniający od 20 do 49 pracowników nie muszą już mieć regulaminu pracy i regulaminu wynagradzania (chyba, że zażądają ich związki). Przy czym, wprowadzone wcześniej regulaminy nadal obowiązują u takich pracodawców. Można wprawdzie je cofnąć (co potwierdza niedawne stanowisko ministerstwa), ale czy na pewno jest to korzystne? Regulamin pracy może być przecież dobrym narzędziem kształtowania polityki kadrowej w firmie, porządkowania wielu procesów i eliminowania konfliktów. Sprawdź, jakie zapisy pomogłyby osiągnąć te cele.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ