Regulaminy i ZFŚS od 50 pracowników – jak interpretować nowe przepisy

Od 1 stycznia 2017 r. jeśli pracodawca zatrudni 20. pracownika, to nie ma już obowiązku ustalenia regulaminu pracy ani wynagradzania czy utworzenia ZFŚS. Progi zatrudnienia zobowiązujące do wydania regulaminów zakładowych i utworzenia zakładowego funduszu socjalnego uległy bowiem podwyższeniu. Obowiązek ich utworzenia pojawia się teraz dopiero przy zatrudnianiu co najmniej 50 pracowników. Co jednak z dotychczasowymi regulaminami i funduszem socjalnym u mniejszych pracodawców?

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ