Służbowy komputer i telefon – o czym powinien wiedzieć pracodawca?

Pracodawca może  ustalić zasady korzystania przez pracowników ze służbowych komputerów i telefonów. Jednak niektóre rozwiązania niosą ryzyko naruszenia przepisów prawa pracy. Dotyczy to przykładowo zobowiązywania pracowników do regularnego odbierania telefonów po godzinach pracy. Jakie mogą być tego konsekwencje dla pracodawcy? Jak prawidłowo powierzać pracownikom komputery i telefony? Jak zadbać o to, aby pracownicy chronili poufne dane przetwarzane na służbowym sprzęcie? Jakie zapisy stosować w wewnętrznych procedurach dotyczących korzystania z takiego sprzętu?

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ