Rozporządzenie więcej wymaga od kandydatów niż ustawa o pracownikach samorządowych
Ustawa o pracownikach samorządowych w art. 6 ust. 4 stanowi, że pracownikiem samorządowym zatrudnionym na kierowniczym stanowisku urzędniczym może być osoba, która dodatkowo posiada co najmniej 3-letni staż pracy. Natomiast rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych w załączniku nr 3 tabela IV litera F określa minimalne wymagania dla kierowniczych stanowisk urzędniczych na 5 lat (naczelnik, kierownik, dyrektor) oraz 4 lata (kierownik referatu). Jak rozumieć te rozbieżności między ustawą a rozporządzeniem?
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce