PYTANIE: Pracownik ma 2 teczki akt osobowych. Pierwsza teczka dotyczy jego zatrudnieniu w GOPS. Znajduje się w niej także kopia Aktu Powierzenia Stanowiska p. o. Kierownika GOPS, a także wniosek o rozwiązanie umowy za porozumieniem stron w związku z wygraniem konkursu na dyrektora GOPS.Druga teczka akt osobowych zawiera kontynuację zatrudnienia, a mianowicie: oryginał aktu powierzenia stanowiska p. o. Kierownika GOPS oraz wszystkie dokumenty związane z nowym zatrudnieniem (BHP, nowy zakres obowiązków, oświadczenia, upoważnienia, pełnomocnictwa itp.). W nowej teczce jest także umowa pracownika z GOPS reprezentowanym przez wójta gminy dotycząca pracy na stanowisku kierownika GOPS (po wygranym konkursie).Czy faktycznie powinny tu być dwie teczki akt osobowych? I czy druga teczka powinna znajdować się w urzędzie gminy czy w GOPS?
czytaj więcej »