Jak wskazać miejsce pracy w umowie i jakie są granice delegacji?

W praktyce to strony umowy o pracę same decydują o granicach delegacji przez odpowiednie wskazanie miejsca pracy w umowie o pracę. Jednak nie mają tu jednak pełnej dowolności. Miejsce pracy wskazane w umowie powinno bowiem odpowiadać rodzajowi pracy. Generalna zasada jest taka, że w zawodach mobilnych miejsce to określa się jako pewien obszar, w pozostałych - konkretny adres. Poza tym, odrębne zasady dotyczą kierowców. Sprawdź, jak bezpiecznie wskazać miejsce pracy w umowie oraz od kiedy (i do kiedy) pracownik jest w podróży służbowej.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ