Pracownicy zarządzający i kierownicy działów – jakie mają odrębne zasady zatrudniania?

Wyższa kadra zarządzająca (jeśli jest zatrudniona na podstawie stosunku pracy) ma kilka odrębnych zasad związanych z obowiązujących ichczasem pracy – innych niż w przypadku „zwykłych” pracowników. Najwięcej tych odrębności odnosi się do osób zarządzających zakładem, lecz jedna istotna dotyczy też kierowników wyodrębnionych komórek organizacyjnych. Ale odrębności kodeksowe to nie wszystko. Sprawdź także inne kwestie związane z zatrudnianiem i zwalnianiem wyższej kadry, a także ich odpowiedzialnością.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ