Pracownik ma dwa stanowiska – czy lepiej zawrzeć z nim jedną czy dwie umowy?

Pracownik może mieć dwa stanowiska (nawet różnego rodzaju) w ramach jednej umowy o pracę. W takim przypadku zazwyczaj wygodniej jest rozliczać taką pracę. Choć z pewnością wówczas wszystkie te prace nie mogą przekraczać łącznie pełnego etatu. Możemy też podpisać dwie oddzielne umowy z jednym pracownikiem na dwa różne rodzaje prac. Wówczas teoretycznie mogą one w sumie przekraczać pełny etat. Czasem bywa to jednak ryzykowne. Sprawdź, które rozwiązania są bezpieczne i wygodne oraz jak rozliczać pracę osoby zatrudnionej równolegle na dwóch stanowiskach.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ