Uproszczona ewidencja – tylko dla niektórych pracowników
Czy dla pracowników administracyjno-biurowych, osób zarządzających zakładem pracy w imieniu pracodawcy (kierowników) oraz osób zatrudnionych do nadzoru produkcji, mających stawkę miesięczną wynagrodzenia można prowadzić uproszczoną ewidencję czasu pracy w postaci list obecności obejmujących urlopy, zwolnienia lekarskie i inne nieobecności? Podstawą do wyliczenia wynagrodzenia (pensji zasadniczej łącznie z dodatkami, które przysługują na mocy układu zbiorowego pracy) są listy obecności oraz rozliczenie „wyjść osobistych” z zeszytu wyjść, przygotowywane przez kadry i zatwierdzane do proporcjonalnego obniżenia z wynagrodzenia przez prezesa.
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce