Można podnosić wymagania na danym stanowisku, ale stopniowo

Pytanie:

Chcemy zmienić dotychczasowe stanowisko specjalisty ds. rozliczania projektów na stanowisko koordynatora finansowego. Mamy zamiar nadal zatrudniać tych samych pracowników, ale chcemy też podwyższyć wymagania. Konieczną będzie np. znajomość języka angielskiego oraz możliwość oddelegowania do pracy na misji zagranicznej. Pracownicy zatrudnieni są na czas nieokreślony. Czy przyczyną uzasadniającą wypowiedzenie umowy i zmianę stanowiska pracy mogą być potrzeby pracodawcy? Czy należy wskazać różnice między dotychczasowym a nowym zakresem obowiązków? Czy wymienić język angielski i delegacje jako bezwzględny warunek zatrudnienia na nowym stanowisku? Czy niespełnienie takich warunków jest podstawą do rozwiązania umowy o pracę?

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ