Informacja o warunkach zatrudnienia po zmianach w Kodeksie pracy: 30 wzorów zapisów

Obowiązująca od 26 kwietnia 2023 roku wielka nowelizacja Kodeksu pracy wprowadziła rewolucyjne zmiany w tzw. informacji o warunkach zatrudnienia. Zamiast kilku punktów w informacji musimy ich obecnie wskazać co najmniej kilkanaście. A niektóre z nich powodują duże problemy w praktyce. A zatem: jak zapisać normę i wymiar, kwestie związane z czasem pracy (w tym: nadgodzinami), jak zapisać wynagrodzenie, urlop, zasady rozwiązywania umów, kwestie szkoleniowe? Oto wyjaśnienia oraz proponowane (przykładowe) wzory zapisów w konkretnych punktach informacji.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ