Czy na kierowniczym stanowisku będzie osobna teczka akt osobowych?

PYTANIE: Pracownik ma 2 teczki akt osobowych. Pierwsza teczka dotyczy jego zatrudnieniu w GOPS. Znajduje się w niej także kopia Aktu Powierzenia Stanowiska p. o. Kierownika GOPS, a także wniosek o rozwiązanie umowy za porozumieniem stron w związku z wygraniem konkursu na dyrektora GOPS.

Druga teczka akt osobowych zawiera kontynuację zatrudnienia, a mianowicie: oryginał aktu powierzenia stanowiska p. o. Kierownika GOPS oraz wszystkie dokumenty związane z nowym zatrudnieniem (BHP, nowy zakres obowiązków, oświadczenia, upoważnienia, pełnomocnictwa itp.). W nowej teczce jest także umowa pracownika z GOPS reprezentowanym przez wójta gminy dotycząca pracy na stanowisku kierownika GOPS (po wygranym konkursie).

Czy faktycznie powinny tu być dwie teczki akt osobowych? I czy druga teczka powinna znajdować się w urzędzie gminy czy w GOPS?

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ