Co należy wliczać do czasu pracy?

Już wkrótce nowelizacja Kodeksu pracy wyraźnie nakaże wliczać do czasu pracy szkolenia, które są narzucone pracownikowi (nakazane) – także w tych odcinkach, które przypadają poza rozkładowymi godzinami pracy pracownika. To dobra okazja, aby sprawdzić, co należy wliczać do czasu pracy pracownika, a czego tam nie wliczamy. Przy czym, pracodawca wprawdzie może w przepisach zakładowych uregulować granice czasu pracy pracowników (a wręcz jest to wskazane) – ale nie ma w tym zakresie pełnej dowolności. Na przykład do czasu pracy trzeba wliczyć niektóre przerwy, godziny wykonywania pracy w delegacji czy czas przestoju niezawinionego przez pracownika. Sprawdź szczegóły.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ