Regulamin telepracy: co w nim zawrzeć i na co uważać (wzór z opisem)

Poprzednim razem opisywaliśmy telepracę oraz korzyści, jakie pracodawca i pracownik mogą dzięki niej osiągnąć, a także to, kiedy wystąpi telepraca (np. czy jest nią tzw. „home office”). W większości przypadków – aby móc stosować telepracę, trzeba ustalić regulamin telepracy. Proponujemy więc gotowy przykładowy wzór takiego regulaminu – wraz z opisem. Proponujemy też wzór umowy z telepracownikiem w sprawie użytkowanego sprzętu. Sprawdź, na co należy zwrócić uwagę i zastosuj gotowe zapisy.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ