Mailowe polecenia nadgodzin – czy obecnie trzeba je drukować jeśli mamy papierową teczkę „ewidencyjną”?

Pracodawca może wydać polecenie pracy w godzinach nadliczbowych lub polecenie ich odpracowania. Może ono mieć formę ustną, pisemną, albo elektroniczną (w mailu albo „w systemie”). Jeśli są pisemne, a pracodawca prowadzi papierową dokumentację „ewidencyjną” – dokumenty te powinny do niej trafić. A jeśli mają one formę mailową? Czy obecnie – po zmianach z 2019 r. – musimy je drukować? I co w tym temacie uważa ministerstwo pracy? Sprawdź.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ