Procedura dostępu do pomieszczeń pomaga egzekwować odpowiedzialność materialną pracowników

W wielu firmach – zwłaszcza tych korzystających ze znacznej liczby pomieszczeń służbowych, w których są przechowywane wartościowe przedmioty i nośniki informacji poufnych – warto wprowadzić pisemną procedurę dostępu do pomieszczeń. Pomoże nie tylko w egzekwowaniu zasad korzystania z tych pomieszczeń. Jej ustanowienie pozwala też przykładowo wykazać, że pracodawca dobrze zabezpieczył mienie powierzane pracownikom. Niekiedy wprowadzenie u pracodawcy może również ułatwić rejestrowanie czasu pracy.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Doradca kadrowego. Prawo pracy w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ